czwartek, 19 kwietnia 2012

Hej

Najpierw kilka słów o mnie, mam na imię Karolina, mam 12lat, pochodzę z województwa warmińsko-mazurskiego (i mieszkam tam:D Lubię stawiać minki (emotki, emotikony) :D ;P xd xD ;* Interesuję się modą, muzyką i tańcem , jestem cheerleaderką. Kocham zwierzęta, dlatego nie noszę skóry i nie jem mięsa (prawie). Jestem optymistką (przynajmniej tak mi się wydaję), lubię czasem pisać książki ,ale nigdy żadnej nie skończyłam , mam jednak zamiar kiedyś to zrobić. Moje najlepsze przyjaciółki to Ola (olcia280), Julka(julox333), Sania, Ada i Paulinka. reszta dziewczyn też ma konta na stardoll ,ale nie pamiętam teraz loginów. A jeszcze jedno lubię Wampiry:) i pociągi xDD (asdf movie) No cóż to tyle o mnie. 
Mój login na stardoll : Karcisia28
No to pa! Do next posta: ;)

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejny ^^ A i zmień czcionke, bo nie czytelna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ustawiłam ostatecznego wyglądu ,spk bd czytelna;)

      Usuń